תחום הפרסום הוא אחד מהעיסוקים הדומיננטיים ביותר בעולם הדיגיטלי בכלל ועבור גוגל בפרט. באחרונה פרסמה החברה עדכון שנתי בנוגע להתמודדותה עם ההיבטים הבעייתיים של התחום – ויש לא מעט כאלה, מסתבר. ביום ה' האחרון בישרה הענקית בפוסט בבלוג שלה, שנחתם על ידי סקוט ספנסר, מנכ"ל גוגל לתחום מודעות בנות קיימא, כי עובדים של החברה ויכולות […]
הפוסט גוגל הסירה יותר משני מיליארד מודעות אסורות – ומתכוונת לשנות את המדיניות הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות