נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  כיצד לשכנע לקוחות להישאר באתרים?
20/5/2020 4:29

דורון הופמן, ארכיטקט ראשי בקונטנטסקוור. צילום: יח"צhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... 5/Doron_color-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


"הטכנולוגיה של ימינו יודעת לאפיין ולנתח את חוויית המשתמש, את ההתנהגות הצרכנית שלו, באתרים ובאפליקציות, ומאפשרת בצורה ויזואלית להבין כל מה שקורה באתר - מתזוזות עכבר, לחיצות, דפוסים חוזרים ועד לחוויה השלמה שהמשתמש עבר במהלך הגלישה בו. הניתוח וההבנה האלה עוזרים לחברות להגביר לא רק את מספר ההמרות - השלמות הרכישה, אלא גם את היכולת לרדת לרזולוציות ספציפיות ולהבין איך להשאיר את הלקוחות יותר זמן באתר", כך אמר דורון הופמן, ארכיטקט ראשי בקונטנטסקוור.


הופמן דיבר במסגרת וובינר אותו ערכה אירוספייק ישראל ללקוחותיה לפני ימים אחדים, בהנחיית אושרת בן אבי זבלודוביץ', מנהלת הלקוחות של החברה.


קונטנטסקוור מציעה טכנולוגיה בתחום, שמנתחת כ-10 טריליון אינטראקציות באתרי אי-קומרס, בהיקף מכירות של 1.4 מיליארד דולר ביום. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתנים בעקבות משבר הקורונה, היא יצרה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub, המספק באופן רציף מעקב וניתוח של שינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי בגלל הנגיף והשפעותיו, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפיים בעולם. מדובר בחברה צרפתית שמונה כ-600 עובדים, מהם 170 אנשי פיתוח ברמת גן ובפריז. היא הוקמה ב-2012, ובנוסף לרמת גן ופריז, יש לה משרדים בניו-יורק, סן פרנסיסקו, לונדון ומינכן, ובאחרונה היא פתחה משרד במזרח הרחוק. אתמול (ג') הודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס של 190 מיליון דולר. שווי השוק שלה חצה השנה את רף מיליארד הדולרים.


באוגוסט האחרון רכשה קונטנטסקוור את הסטארט-אפ הישראלי קליקטייל, שפיתח טכנולוגיה לניתוח התנהגות גולשים באתרי אינטרנט.


"אנחנו החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום, עם 600 לקוחות אנטרפרייז גדולים, ביניהם בסט ביי, דל, מותג האיפור ספורה, וולמארט, קרוקס, אוויס, פולקסווגן, טויוטה וטי-מובייל", אמר. "אנחנו מנתחים בכל יום טריליוני אינטראקציות - תזוזות של עכבר, קליקים וכדומה. בסיס הנתונים העצום שלנו הוא מכרה זהב של נתונים דיגיטליים, שמאפשר לספק המלצות ללקוחות הארגוניים על מגמות בתעשייה, על התנהגות הלקוחות שלהם ועוד".


"חנויות רואות מתי הן מאבדות לקוחות, אבל הן לא יודעות למה", הסביר הופמן. "אנחנו רוצים להבין את 'שפת הגוף' אונליין של הלקוח. הפתרון שלנו מנתח את חוויית הלקוח, מה הוא אהב, ומה לא, איפה הוא שהה זמן רב יותר ומה הוא מנסה לעשות. לבסוף, על ידי ויזואליזציה וניתוח הנתונים, הוא ממליץ לעסק מה לשפר באתר או בחוויית המשתמש, כדי לשפר את יחס ההמרה".


הופמן אמר כי "בסיס הנתונים של אירוספייק מאפשר לראות הקלטה של מה קרה באתר, מה עשה גולש בדף מסוים. הפתרון משמש צינור לאיסוף אותן פיסות מידע, עם שיא של 300 אלף קריאות לשנייה. האשכול שלו יציב ואנחנו יכולים לשנות אותו בחגים, למשל, לטובת תעבורה גדולה יותר, עם סקלאביליות לינארית ועם ניתוחים אונליין".


[caption id="attachment_316096" align="alignnone" width="600"]זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל. צילום: יח"צ זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל. צילום: יח"צ[/caption]


"חשוב שלא לאבד מידע ושיהיה בסיס נתונים יציב"


זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל, אמר באירוע כי "חשוב שיהיה בסיס נתונים יציב. הדטה בייס שאנחנו מציעים מספק אמינות ויציבות של חמש תשיעיות, משמע - עובד 99.999% מהזמן. מאחר שארגונים מריצים מיליוני תעבורות של עסקאות קריטיות בשנייה, חשוב שלא לאבד מידע".


"בסיס הנתונים מבוסס על ארכיטקטורה היברידית, בה משולבים זיכרון ה-RAM והאחסון, שעובדים יחד ומספקים יעילות רבה יותר של טרנזקציות על כל מכונה", הסביר. "השימוש בבסיס הנתונים שלנו מביא להפחתת מספר השרתים בדטה סנטר בשיעור של פי שישה עד פי 10. הטכנולוגיה שפיתחנו מעניקה יכולת לקצב גבוה במיוחד של קריאה או כתיבת נתונים, בקצבים של מאות אלפים ואפילו מיליונים של IOPS בשנייה, וזאת תוך שימוש בכמות שרתים קטנה במיוחד, המאפשרת חיסכון מהותי ומפחיתה את עלויות ה-IT".


הפוסט כיצד לשכנע לקוחות להישאר באתרים? הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.