נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  בזק מציעה לארגונים שירותים לעבודה מרחוק בזמן הקורונה
22/3/2020 6:42

יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק. צילום: יח"צhttps://www.pc.co.il/wp-content/upload ... 0/03/yossi600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


כתב: הילל יוסף.


"בזמנים לא רגילים, פתרונות טכנולוגיים קלים, זמינים ופשוטים להטמעה ולתפעול מידי עושים את כל ההבדל. אנחנו, בבזק, מסייעים לארגונים לשמור על בריאות עובדיהם ומעצימים את הארגונים, עם מגוון שירותי IT שמסייעים לעובדים לעבוד מהבית, מבלי לפגום בחוויית השימוש, ומאפשרים המשכיות עסקית של הארגון", כך אמר יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק.


לדבריו, "הפתרונות לגישה מרחוק שאנחנו מעניקים מתאימים לארגונים בכל גודל. הם כוללים מגוון רשתות תקשורת, פלטפורמות טלפוניה ומערכות לטיפול בנתונים. הדגש הוא על יכולת גישה ליישומים הארגוניים ועבודה מרחוק, לטובת שמירה על רציפות והמשכיות עסקית".


הוא הסביר כי "בתחום עמדות מחשב מרוחקות, בזק מציעה שלושה פתרונות לחיבור לשרת או למערכות המידע הארגוניות. האחד - עמדת מחשב מרוחקת עם גישה ישירה למחשב במשרד. השני - שלוחה משרדית מרוחקת, שכוללת את כל התכונות שיש לה במשרד, להענקת חוויית עבודה זהה. הפתרון השלישי הוא חדרי ועידת וידיאו וירטואליים. זהו פתרון מבית סיסקו, מבוסס ענן, לחדרי ועידה, המאפשר פגישות מרובות משתתפים על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית. משתתפי הפגישה מקבלים חיבור וזימון, ואז יכולים לתקשר בווידיאו או קול. ההקמה של חדרי שיחות ועידה שכאלה היא פשוטה וכוללת אינטגרציה מלאה לאאוטלוק, עם ריבוי יכולות, לרבות שיתוף מצגות ותוכן. כמות משתתפים גדולה, עד 1,000 - לא מפריעה לאיכות השידור. כלל השירותים הללו מאובטחים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, בעזרת מוצרי ושירותי פורטינט, צ'ק פוינט וראקאס".


גם נציגי שירות יכולים לעבוד מהבית


"עבור ארגונים שבהם יש מוקדי שירות ותמיכה, בזק מעניקה לנציגים יכולת עבודה מהבית, עם טרמינל פשוט", הסביר זיגמון. "אנחנו מקימים בענן שלנו את מערכת המחשוב של הלקוח, ושמים טרמינלים וחיבור למקלדת ולמסך. כך, מתקבלות יכולות CRM מלאות, לצד תכונות טלפוניה - והכל על אותה השלוחה. ביצענו פרויקטים שכאלה עבור לקוחות עסקיים רבים, לרבות ארגוני חירום והצלה. כך, סייענו למגן דוד אדום, שהיקף הפניות אליהם זינק פי עשרה בשבועות האחרונים, ולמוקד פניות הציבור של משרד הבריאות. אנחנו מעבים אותם גם בצד הגישה לאינטרנט וגם בצד הגישה לעסק. עשינו כך גם בחצר הבית: 50% מעובדי בזק עובדים מהבית והענקנו גם להם את יכולות הגישה הללו. בסך הכל, הפעילות של בזק בתחום שירותי הגישה מרחוק בשבוע החולף צמחה במאות אחוזים".


"בתקופה זו", ציין, "צריכת האינטרנט הרבה יותר גבוהה. מנתוני החברה עולה כי קיים גידול משמעותי, של כ-30% בממוצע ליום, בנפח הגלישה, ככל הנראה עקב צריכה מוגברת של תלמידים שנמצאים בבית ולומדים מרחוק או צורכים תכני וידיאו וגיימינג, ושל עובדים מרחוק. לכן עיבינו את התשתיות שלנו, לטובת יכולות גישה טובות כבעבר, עם עמידה בעומסים. עוד חווינו בבזק קפיצה של 64% בחיבור לקוחות חדשים לשירות האינטרנט שלנו".


"עסק חכם" לעסקים שנאלצו לסגור את שעריהם


"עבור עסקים שנאלצו, בשל ההוראות, לסגור את הדלתות, אנחנו מציעים פלטפורמה של עסק חכם. זהו פתרון שליטה ובקרה מרחוק על העסק, שמעניק יכולת לנטר אותו מרחוק ולהגן עליו מפני גניבות, שריפות ואירועים חריגים, באמצעות חיישנים ומצלמות אבטחה. אנחנו מנטרים מדדים בהתאם לצורך העסקי: אבטחה ובטחון, טמפרטורה חריגה במקררים, אש ועשן, גילוי הצפות בחדרי שרתים, פתיחת דלתות, גילוי נוכחות חריגה במבואות ומתחמים, ועוד. כן ניתן לשלוט בהתקני חשמל מרחוק. כך, מתקבלת תועלת של התייעלות אנרגטית, עם יכולות לשליטה ובקרה על התקני חשמל בעסק, כגון מערכות מיזוג, מקפיאים ומקררים", אמר זיגמון.


לסיכום הוא ציין כי "אנחנו, בבזק, מעצימים את העובדים והארגונים עם שפע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, פשוטים להתקנה ולתפעול, שעוזרים לעובדים לעבוד מהבית, בלי שיש הבדל בחוויית המשתמש שלהם. כך יכול העסק להמשיך לתפקד גם בשעת חירום".


לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.


הפוסט בזק מציעה לארגונים שירותים לעבודה מרחוק בזמן הקורונה הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.