נט2יו - איכות ברשת משנת 2004
  "יש לנתק את שרשרת הצמיחה-סיבוכיות-אי צמיחה"
11/6/2019 3:30

בן סמו, מנהל מכירות אזורי בנוטניקס. צילום: יח"צhttps://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2016/06/Ben.600-300x210.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" />


"בבואנו להגדיל את מערך המחשוב הארגוני, כי הארגון צמח עסקית, אחד מתוצרי הלוואי הוא סיבוכיות. אלא שהסיבוכיות 'הורגת' את הצמיחה ולכן האתגר הוא להרחיב את ה-IT, בלא שתצטרף אליו סיבוכיות", כך אמר בן סמו, מנהל מכירות אזורי בנוטניקס.


סמו דיבר בפתח יום עיון שערך הסניף הישראלי של החברה, היום (ג') במלון NYX בהרצליה, בהשתתפות כמאה אנשי מכירות ופריסייל.


לדבריו, "מנמ''רים כיום מתמודדים עם אתגר המורכבות של תשתיות ה-IT, אתגר קשה מבעבר. מערכי ה-IT הארגוניים נדרשים להגיב מהר יותר, ולעשות זאת בעלויות מופחתות. נדרשות דרכים חדשות לספק במהירות שירותי IT ויישומים עסקיים, תוך הורדת העלות בעלות כוללת, TCO". הוא ציין כי "תשתיות ה-IT המסורתיות בנויות משרתים, אחסון, וסביבה וירטואלית – שהם נפרדים, מה שההופך אותן לפחות גמישות ויותר יקרות. בנוסף, יש קושי בהיבט התפעולי וחסרה יכולת לתכנן מראש את השימוש העתידי במשאבים".


נוטניקס, אמר סמו, "מספקת תשתיות עם מודל צריכה אלסטי, כמו בענן ציבורי, עם יכולת גידול. כך, מתקבלים יתרונות הענן עם מערכות מאוחדות, בתשתית מרכזית מבוססת תפיסת 'מוגדר תוכנה', ובשילוב בינה מלאכותית ולימוד מכונה. אנשי ה-IT יכולים לעצב מחדש את התשתיות תוך הפחתת העלויות והמורכבות, ואספקת שירותי המחשוב בזריזות, במודל דמוי ענן ובאופן מודולרי".


נוטניקס, הוסיף סמו, "הוקמה לפני עשור, ולה כיום יותר מ-10,000 לקוחות ארגוניים ויותר מ-300 בישראל, ביניהם טבע ונטפים". הוא תיאר את ההיסטוריה הטכנולוגית של החברה: בתחילה, אמר, "הפכנו את שכבת האחסון לאפליקציה, לטובת ביצועים גבוהים יותר, בזמנו זה היה מהפכני. לאחר מכן שינינו את העיצוב, כדי שהארגונים יוכלו לרוץ על כל פלטפורמה ועם כל היפר ויזור. בשלב הבא רצינו לפתור בעיות בדטה סנטר, של סביבות IT שונות ועומסי עבודה. הנחנו את הכל על אותם שרתים וכך ענינו לאתגרי הקיבולת והביצועים, עם פתרון אחד, קופסה אחת פשוטה". בדרך זו, הסביר סמו, "החזרנו לאנשי ה-IT את סופי השבוע שלהם, עם חווייה שונה ושדרוג בקליק אחד. הפכנו את השדרוגים לדבר פשוט, עם תשתיות שעברו תצורה מראש".


"יש לנו OEM עם HPE, דל ולנובו", אמר סמו, "אנו מספקים פתרון תוכנה ולא 'מעניין' אותנו איזו שכבת וירטואליזציה רצה מעלינו. אתגר נוסף שאנו נותנים לו מענה הוא שכיום הארגונים עובדים באופן מבוזר, במטה ובסניפים או בכמה דטה סנטרים. אנו מעניקים את היכולת לספק לעובדים את הנתונים בקצה, עם ניהול מרכזי, בלא אנשי IT בסניפים".


אתגר נוסף, ציין, "הוא הצורך בניראות. יצאנו עם אקרופוליס, ההייפר ויזור שלנו, ב-2015, וכיום הוא חלק מובנה מהפתרון. פיתחנו עוד יכולות השנה, דוגמת ERA, כלי המאפשר ל-DBA לנהל בסיסי נתונים, לבדוק את תקינותם בלא השבתה. הוספנו יכולות אוטומציה ותזמור, רכשנו את Frame לטובת עבודה ב-VDI, עם יכולות אבטחת מידע גם בענן, וכך יש לארגונים יכולת לקבל תחנות עבודה כשירות, Desktop as a Service". כיום, סיכם, "עם הענן שלנו ועם השותפות שלנו עם AWS, אנו מספקים שירותים מנוהלים מלאים, ברישוי מסורתי ובענן - על כל פלטפורמה. המוטו של החברה הוא D3: נתונים, עיצוב, אספקה".


[caption id="attachment_285628" align="alignnone" width="600"]ניר הולנדר, המנכ"ל החדש של נוטניקס ישראל. צילום: יח"צ ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: יח"צ[/caption]


"לא נהפוך להיות ספק יהיר"


ניר הולנדר, מנהל פעילות נוטניקס ישראל, אמר כי "שוק ה-HCI, תשתיות המשולבות באופן עמוק, צפוי לגדול ב-400% בתוך שנה וחצי ולעמוד על 10 מיליארד דולרים. זאת, בעוד שווקי האחסון והווירטואליזציה, יקטנו. לפי גרטנר, נוטניקס אוחזת בנתח שוק של 51%". לדבריו, "אנו מספקים לארגונים שלוש שכבות מחשוב בערימה. שינינו את השיח, עם דטה סנטר מוגדר תוכנה ועם ערימת IT מלאה, עם מענה לעולמות ה-NAS, וירטואליזציה, מיקרו-סגמנטציה וקונטיינרים. גם כשאנחנו מוכרים חומרה היא אגנוסטית לחלוטין".


הולנדר סיכם באומרו כי "לא נהפוך להיות ספק יהיר שהלקוחות יחזרו אחריו. מטרתנו לבנות אקו סיסטם של שותפים במלוא מובן המילה ולייצר ללקוחות ערך. בשל הדרישה בשוק, בתוך שלושה חודשים נכפיל את מצבת כוח האדם שלנו. אנו מספקים ניראות למנהלי בסיסי נתונים ויכולת לפעול בעולם היברידי, עם סביבת מחשוב שאפשר לתפעל בצורה פשוטה, עם פתרון מוכלל ובלא נעילה על ידי ספקיות מחשוב".


הפוסט "יש לנתק את שרשרת הצמיחה-סיבוכיות-אי צמיחה" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות







האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
שליחת תגובה
חוקי שליחת תגובות*
תגובות חברי האתר מאושרות אוטומטית
כותרת*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
הודעה*
קוד אבטחה*

 הערה: התכנים המוצגים בעמוד זה ...

התכנים המופיעים במדור זה מועברים אוטומטית מבלוגים ואתרי מידע ברשת, כל הזכויות על התכנים: כולל טקסטים, תמונות, סרטים וכל מדיה נוספת, הנם של יוצרי החומר המקורי בלבד. אתר נט2יו אינו טוען לבעלות או לזכויות יוצרים על התכנים, אלא רק מצביע עליהם בצורה נוחה ומרוכזת, וכן מקשר אל האתר המקורי, עם המאמרים המלאים. אם למרות האמור לעיל, נתקלת בחשש להפרת זכויות יוצרים, או שתוכן מסויים באתר אינו לרוחך, אנא דווח לנו באמצעות טופס יצירת הקשר ונורידו בהקדם האפשרי מהאתר.
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר:

  • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
  • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
  • מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
  • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
  • האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
  • לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
  • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
  • הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
    לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
  • אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
  • למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.