"יש לי משבר זהות משולש: נולדתי במרוקו, גדלתי בצרפת ועליתי לישראל. אבל הסתבר שהצבע האדום הוא המוטיב השולט. זהו הצבע של לוגו החברה, הבן שלי קיבל לפני שבוע כומתה אדומה – ואז באה ההפתעה בכדורגל: מרוקו וטוניס, שתיהן בעלות צבא אדום – עלו למונדיאל. הצבע האדום שולט בכדורגל וב-IT", כך אמר דן טולדנו, מנכ"ל רד-האט […]
הפוסט "הקוד הפתוח הפך למיינסטרים והמנמ"ר הולך היישר אליו" הופיע ראשון באנשים ומחשבים - פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות